ZA ENOSTAVNO IN VARNO UPORABO JE MOŽEN DOKUP PRIBORA ALI DRUG ARTIKEL
CTEK PRO 60 12V profesionalni polnilec-charger akumulatorjev za svinčeve in LITIJEVE akumulatorje in podporo pri diagnostiki vozil
ZALOGA
Artikel št.: 40-150
Vrhunski polnilec akumulatorjev-charger za podporo pri diagnostiki vozil. To NI tester.
Programi za testiranje so na računalniku oz. v namenski napravi za testiranje.
PRO 60 nima ventilatorja kljub 60A moči polnjenja! To pomeni manj vrtečih elementov, manj prahu v njem in posledično manj možnosti okvar in manj pregrevanja zaradi prahu...(kar je največkrat vzrok za padec deklarirane moči in napetosti pri daljši uporabi)...
Pri diagnostiki je pomembna KONSTANTNA NAPETOST, sicer lahko računalnik prikaže napačne podatke oz. javi neprave napake. Moč je 60A ali 720 W ! Poraba testiranih ECU sklopov je lahko zelo velika.
Prosimo preberite članek “PORABA ELEKTRIKE pri DIAGNOSTIKI", kjer so na sliki okvirni podatki o porabi v W za posamezen sklop v vozilu.
O današnjih potrebah v SODOBNIH AVTOMEHANIČNIH DELAVNICAH JE IZŠEL ČLANEK V REVIJI "MEHANIK IN VOZNIK".
Članek lahko preberete v priloženem PDF letaku.
POZOR: PRO 60 preko spletne trgovine ni mogoče naročiti !
Prodajamo ga samo po neposrednem povpraševanju in/ali predstavitvi v vašem podjetju!
Na povpraševanje po telefonu ali e-pošti vam pošljemo ponudbo.
ZAKAJ KUPITI PRI NAS?
Ker smo "vir" - distributer švedskih polnilnikov za Slovenijo. Ker boste ob morebitni pred in poprodajni podpori ali reklamaciji, deležni naše podpore in svetovanje
iz "prve roke", saj imamo s CTEK polnilniki osebne izkušnje že od leta 2004!
Tudi neko filozofsko načelo pravi: "Pij vodo pri izviru". Mi dodajamo bolj aktualno pripombo: seveda ne onesnaženo.
OBVESTILO: tekst in slikovni material za polnilnik PRO 60 je informativne narave in intelektualna lastnina podjetja
Sončna uprava Edvard Brank s.p.
POSEBNA OPOMBA:
OSEBNO smo videli, da v Sloveniji v nekaterih "sodobnih" (?) servisih za sodobna vozila še vedno uporabljajo več kot 30 let stare linearne polnilnike!
Priznamo: Iskrini linearni "trafelci" obudijo še tako prazen akumulator. Super so (bili). Današnji polnilniki ne bodo toliko zdržali.
Poglejte sliko spodaj. Videno v večjem servisu v Sloveniji !
Ps.: ob našem naslednjem obisku so ga skrili v omaro...
Lastniki vozil ne vedo, da jim na marsikaterem servisu "oživljajo" akumulatorje s "predpotopno" tehnologijo.
Neodgovorni ali ne dovolj strokovno podkovani lastnik avtoservisa se ne zaveda, da si z "neprimernim orodjem" podaljšuje ali otežuje delo (npr. pri diagnostiki prikaz nepravih napak),
ali celo povzroči morebitno škodo na elektroniki vozila.
Neoodgovorni lastnik avtoservisa "prevali" škodo na kupca ("pokvarjena elektronika pač", "zamenjali smo dva senzorja"...).
Odgovorni ali tisti lastnik sodobnega avtoservisa, ki da kaj na svoje dobro ime, pa bo škodo "prevalil" na sebe, napaka pa izučila, da brez "dobrega orodja" danes ne gre več...
CTEK PRO60 12V POLNILEC AKUMULATORJEV in DIAGNOSTIKO
GLAVNE LASTNOSTI:
• napetost polnjenja 12V
• moč polnjenja do 60A v korakih po 5A
• izbira napetosti v Power supply načinu – pri DIAGNOSTIKI - (od 12.6V do 14.8V) v korakih po 0,1V
• moč toka v Power supply načinu – dobavi toka pri DIAGNOSTIKI - do 60A v korakih po 5A
• primeren za vse svinčene 12V in litijeve (LiFePO4) akumulatorje
• za kapacitete 10Ah – 1800Ah litijeve 15Ah-600Ah (LiFePO4)
• Resonant Converter tehnologija za hitro in učinkovito polnjenje
• enostavna uporaba s preglednim LCD zaslonom
• edinstven način ˝Adaptive charging˝(patentno zaščiteno), ki samodejno zazna velikost akumulatorja
• zaščita pred iskrenjem in zamenjavo polov tudi v Supply načinu
• vgrajen temperaturni senzor za akumulator
• robustno in odporno polikarbonatno ohišje brez ventilatorja, ker se hladi po
principu »chimney efecta« (konvekcijsko hlajenje skozi sredino ohišja)
• 5m polnilni kabli in močne klešče
• zaščita ohišja IP40 (notranja uporaba)
TEHNIČNI PODATKI:
- vhodna napetost: 220-240V, 50-60Hz, 4.6A
- izhodna napetost: 12V/60A
- minimalna napetost za zaznavanje priključenega akumulatorja: 0.8V
- poraba toka iz akumulatorja: manj kot 2Ah/mesec
- nihanje toka: manj kot 4%
-nihanje napetosti: manj kot 4%
- temperatura uporabe: od -20°C do +50°C
- tip akumulatorjev: za vse 12V svinčeno-kislinske Ca/Ca, AGM, EFB (Start/Stop), GEL in litijeve (LiFePO4)
- kapaciteta akumulatorjev: svinčeno-kislinski od 10-1800Ah, litijevi od 15-600Ah
- klasifikacija zaščite ohišja: IP40 (notranja uporaba)
- dolžina polnilnih kablov: 5000mm (DC kabel)
- dolžina priključnih kablov: 220-240V 2500mm (AC kabel)
- kontrola temperature: vgrajen temperaturni senzor
- USB: USB vhod tip B za posodobitve programa in servis
- teža z embalažo: 10.1kg
- dimenzije: 284 x 227 x 216mm (VxDxG)
CTEK PRO 60 ima 2-letno garancijo.
Polnilnik PRO60 12V švedskega podjetja CTEK je inovativen, vsestranski in izjemno učinkovit 60A akumulatorski polnilnik z možnostjo dobave električne energije med testiranjem elektronike - DIAGNOSTIKO VOZIL, ki s svojo edinstveno kombinacijo vrhunskega oblikovanja, napredno tehnologijo in inovativnimi funkcijami nudi akumulatorju vso potrebno podporo v sodobni avtomehanični delavnici.
Polnilnik varuje elektroniko vozila, ima zaščito pred zamenjavo polov, stika polnilnih klešč ("krokodilov") tudi v funkciji supply – dobava (ostali tipi polnilnikov tega nimajo!), iskrenjem ter pred kratkim stikom. Zelo pomembno je tudi, da z majhnim nihanjem ščiti elektroniko v vozilih.
Zaradi mnogo samozaščitnih funkcij in zelo poenostavljenim rokovanjem (!), je varen za delo v avtomehanični delavnici.
Polnilnik je opremljen z dodatno zaščitenim in neodstranljivim 5m polnilnim kablom z zelo robustnimi krokodili-kleščami in temperaturnim senzorjem za akumulator.
ALI STE VEDELI KOLIKO TOKA in NAPETOSTI POTREBUJETE PRI DIAGNOSTIKI:
- hibridno vozilo lahko ob zagonu motorja »potegne« 50A
- ko se pri tem začne postopek kodiranja, lahko »izgine« še dodatnih 30-50A
- pomembno je, da ima podporna enota (CTEK PRO60 ali PRO120) stabilen vir napetosti 13V
(v nekaterih primerih so zahteve 13,5V ) in to raven vzdržuje skozi cel postopek kodiranja/testiranja, - to preprečuje, da bi kontrolirana enota prešla v zagonski način in je posledično test neuporaben
O MOČNEJŠEM CTEK PRO120 POLNILNIKU: - v Mercedes Benz Training Center v Malmöju na Švedskem, so PRO120 testirali več mesecev
- testi so pokazali, da PRO120 resnično dobavi 120A brez padca napetosti (!) in zelo hitro reagira na povečano porabo moči, kar je zelo pomembno za njihove delavnice
- Mercedes Benz Scandinavia je na podlagi teh testov in poročila s testa, naročilo okoli 100 enot PRO120 že v prvem letu proizvodnje
- v mesecu maju 2019 je Produkttechnik Werkstatteinrichtung, Mercedes-Benz Global Service & Parts , Daimler AG potrdil, da PRO120 dosega njihove standarde in zahteve in ga priporočil svojim servisnim delavnicam
ALI STE VEDELI:
Načeloma se vozimo v vozilu naokoli v zelo dragem računalniku!
- Ste vedeli, da v 45 minutah vožnje računalnik predela okoli 7GB podatkov!
- Software napake v vozilu so med prvimi 5. vzroki, da je vozilo v času garancije vrnjeno
- Da je v vozilu blizu 200 ECUs (Electronic Control Units-elektronskih kontrolnih sklopov)
- Reprogramiranje ECUs lahko v nekaterih ekstremnih primerih traja celo do 24 ur!
Za lažjo uporabo PRO60 v delavnici, je CTEK Sweden AB zanj razvil dodatno opremo.
DODATNA OPREMA ZA PRO 60 (naročiti posebej) :
VOZIČEK – TROLLEY z dodatno polico-adapterjem za PRO 60 VSEBUJE: posebno dodatno polico-nosilec za namestitev polnilnika in dodatnega akumulatorja, prostor za računalnik in nosilec polnilnih kablov .
S tem univerzalno oblikovanim kompaktnim in lahkim vozičkom lahko vso opremo za testiranje pripeljete do vozila, hkrati so polnilnik in neodstranljivi polnilni kabli varno spravljeni.
DRUGA OPCIJA: STENSKI NOSILEC za PRO60, Art. št.: 40-187 (oblikovan posebej za PRO60 za montažo na steno, kot nosilec polnilnika in polnilnih kablov).
Preveč podatkov?
Še vedno se lahko obrnete na nas za neposreden nasvet, ogled ali preizkus (če ga imamo na zalogi).
Nihče od mnogih ponudnikov na spletu tega ne nudi!
Pred in po nakupu.
CTEK polnilnike zastopamo, prodajamo in uporabljamo že od leta 2004.
Zato se lahko zanesete na nas.
PRO 60 je polnilnik-vzdrževalnik za diagnostiko ECU (elektronskih komponent) v vozilu, hitro servisiranje vozil v avto servisih, podpora na sejmih, itd.
PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim ne dobavlja naše podjetje):
Slovenski tekst za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena, razen podjetjem, ki jim dobavlja naše podjetje!
Kršitve intelektualne lastnine bomo v bodoče po pravni poti preprečili po Zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah in zahtevali denarno nadomestilo.