ZA ENOSTAVNO IN VARNO UPORABO JE MOŽEN DOKUP PRIBORA ALI DRUG ARTIKEL
CTEK profesionalni polnilec akumulatorja MXS 10EC EU 12V
ZALOGA
Artikel št.: 40-095
OPOMBE:
- številke na polnilnikih pomenijo moč polnjenja v amperih (A)
- izbira polnilnika je odvisna od kapacitete akumulatorjev (Ah), ki jih polnite - vzdržujete.
- ob nizkih temperaturah in če je podatek polnilnika (moč v A) ter vaš akumulator »na meji« (Ah), predlagamo v zimskem času za polnjenje akumulatorja močnejši polnilnik
- primernost polnilnika z vašimi akumulatorji preverite v TEHNIČNIH PODATKIH spodaj
ZAKAJ KUPITI PRI NAS?
Ker smo "vir" - distributer švedskih polnilnikov za Slovenijo. Ker boste ob morebitni pred in poprodajni podpori ali reklamaciji, deležni naše podpore in svetovanje
iz "prve roke", saj imamo s CTEK polnilniki osebne izkušnje že od leta 2004!
Tudi neko filozofsko načelo pravi: "Pij vodo pri izviru". Mi dodajamo bolj aktualno pripombo: seveda ne onesnaženo.
MXS 10 polnilec in vzdrževalec akumulatorja
ZA KAPACITETE AKUMULATORJEV:
polnjenje od 20–200Ah, do 300Ah vzdrževanje
Osnovni podatki:
- napetost: 12V
- moč polnjenja: 10A max
- tip polnilnika: 8-stopenjski, popolnoma avtomatski ciklus polnjenja
- 4m DC 12V polnilni kabel
- temperaturni senzor za akumulator
- gumijasti ščitnik za ohišje
- za kapacitete akumulatorjev: polnjenje od 20-200Ah, do 300Ah za vzdrževanje
CTEK MXS 10EC ima 2-letno garancijo.
Uporaba in namen
- samodejno, popolno avtomatsko delovanje za optimalno polnjenje in vzdrževanje 12V
akumulatorjev
- za vse svinčenokislinske akumulatorje vseh izvedb
- MODE gumb: izbira načina med »avto«, »agm«, »recond« in »supply«
- AVTO:običajno polnjenje s 14,4V
- AGM: polnjenje s 14,7V v hladnih pogojih in za nekatere AGM, GEL in EFB
(start stop) akumulatorje
- RECOND/OBNOVA: posebna obdelava globoko praznih akumulatorjev (destrafikacija-razslojevanje-
elektrolita s povišano napetostjo 15,8V)
- SUPPLY/DOBAVA: polnilnik uporabljate kot 12V napajalnik (za test vozila z računalnikom ali ob
menjavi akumulatorja, stalna napetost v razstavljenih kamp prikolicah, avtodomih v
salonu…napetost je 13,6V )
TEHNIČNI PODATKI
- napetost: 12V
- nazivna napetost: 220–240VAC, 50–60Hz
- napetost polnjenja: »avto« 14.4V, » AGM« 14,7V, »Recond«/15,8V pri 25°C,
(s senzorjem kompenzira-zmanjša moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
- minimalna napetost akumulatorja za pričetek polnjenja: 2.0V
- moč toka polnjenja: 10A maks.
- poraba toka: 1.0A rms (pri polni moči polnjenja)
- odvzem toka iz akumulatoja: <1Ah/mesec (ko je priklopljen samo na akumulator)
- nihanje: <4%
- temperatura uporabe: -20°C do +50°C, moč se avtomatsko zmanjša ob povišani temperaturi
- tip polnilnika: 8-stopenjski, popolnoma avtomatski polnilni cikel
- tip akumulatorjev: za vse 12V svinčenokislinske (mokre,brez vzdrževanja, Ca/Ca, AGM,GEL in EFB)
- kapaciteta akumulatorja: 20–200Ah, do 300Ah za vzdrževanje
- dimenzije: 197 x 93 x 49mm (D x Š x V)
- klasifikacija zaščite ohišja: IP65 (za zunanjo uporabo)
- teža: 0.8kg (brez kablov)
POSEBNA OPOMBA:
OSEBNO smo videli, da v Sloveniji v nekaterih "sodobnih" (?) servisih za sodobna vozila še vedno uporabljajo več kot 30 let stare linearne polnilnike!
Priznamo: Iskrini linearni "trafelci" obudijo še tako prazen akumulator. Super so (bili). Današnji polnilniki ne bodo toliko zdržali.
Lastniki servisiranih vozil ne vedo, da jim na marsikaterem servisu "oživljajo" akumulatorje s "predpotopno" tehnologijo. Ker lastnikom servisov ni mar morebitna škoda na elektronskih sklopih ali akumulatorju. Denar je "sveta vladar". Oni so "prišparali".
Račun na koncu vedno plača naročnik storitve.
Saj ne ve točno za kaj.
"Pokvarjena elektronika pač".
Ps.: ob našem naslednjem obisku so ga skrili v omaro...
MXS 10EC 12V
rešuje široko paleto težav z akumulatorji. Je nadgradnja »navadnega« MXS 10 in zelo primeren za mehanične delavnice (!). Z dodanim dobro zaščitenim 4 m kablom za dostop do težje dosegljivega in oddaljenega akumulatorja. Dodano temperaturno tipalo za akumulator na koncu kabla je namenjeno za varno in optimalno polnjenje v avto servisih tudi preko noči ne glede na toplotne razmere pri polnjenju.Ima enostaven prikaz stopenj z LED lučkami, ki omogoča uporabniku, da sledi celotnemu procesu polnjenja ter gumijasti ščitnik, ki varuje ohišje in zdrse na gladkih površinah. Z naprednim mikroprocesorskim polnjenjem in patentiranim pulznim vzdrževanjem (float/pulse) zagotavlja enostavno in varno uporabo.Namenjen je za profesionalno uporabo in zahtevnejše uporabnike in odličen v avto servisih za polnjenje in vzdrževanje startnih,cikličnih, AGM, GEL in EFB (»Start&Stop«) in tudi Deep Cycle akumulatorjev izven pokritih prostorov, saj ima zaščito ohišja IP65 (zaščita pred prahom in pršenju vode). Zelo dobro se izkaže pri najnovejših vozilih s sistemom »Start&Stop«, saj ima možnost polnjenja s povišano napetostjo 14,7V, ki jih običajno zahtevajo taki akumulatorji.
Ponuja mnoge funkcije, kot je desulfatizacija,avtomatični test akumulatorja, če ta sprejema polnilni tok in ohrani polnilni tok, funkcijo obnova (»Recond«), s povišano napetostjo polnjenja 15,8V,ki odpravi slojevitost elektrolita globoko izpraznjenega akumulatorja, po koncu polnjenja nastopi edinstveni-patentirani način vzdrževalnega polnjenja, način za optimalno polnjenje v mrzlih zimskih dneh in nekaterih zahtevnih AGM, GEL in EFB akumulatorjev (npr. Optima, Exide, Sonneschein,tudi Deep Cycle,itd.), ki zahtevajo nekoliko višjo polnilno napetost (to je način »AGM«,polnjenje do 14,7V- glej navodila proizvajalca akumulatorja!). Ima tudi način (»Supply«), to je napajanja – dobava 13,6V napetosti in moči 10A/12V, ki omogoča, da se iz vozila/plovila/naprave ne izgubijo pomembne konfiguracije v radiu/računalniku ob menjavi akumulatorja ali za testiraje vozila z računalnikom.
Edinstvene LED diode na polnilniku omogoča uporabniku, da sledi celotnemu procesu polnjenja.
MXS 10EC je popolnoma avtomatski 8-stopenjski polnilnik, ki polni z maks.10A / 12V akumulatorje, kapacitet od 20-200Ah in uporaben za vzdrževalno polnjenje do 300Ah.
Polnilnik je uvrščen v razred IP65 zaščite ohišja ( zaščita pred pršenjem vode in prahom), varuje elektroniko vozila, izdelan je z zaščito pri zamenjavi polov in iskrenjem ter pred kratkim stikom.Zelo pomembno je tudi, da z majhnim nihanjem ščiti elektroniko v vozilih.
Je enostaven in varen za mehanike in ostale uporabnike, saj ima mnogo samozaščitnih funkcij.
V kompletu s polnilnikom je podaljšan in dobro zaščiten 4m polnilni kabel s temperaturnim senzorjem za akumulator in gumijastim ščitnikom, ki preprečuje zdrs na gladkih površinah in varuje ohišje.
Preveč podatkov?
Še vedno se lahko obrnete na nas za neposreden nasvet, ogled ali preizkus.
Nihče od mnogih ponudnikov na spletu tega ne nudi!
Pred in po nakupu.
CTEK polnilnike zastopamo, prodajamo in uporabljamo že od leta 2004.
Zato se lahko zanesete na nas.
PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim ne dobavlja naše podjetje):
Slovenski tekst za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena, razen podjetjem, ki jim dobavlja naše podjetje!
Kršitve intelektualne lastnine bomo v bodoče po pravni poti preprečili po Zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah in zahtevali denarno nadomestilo.