ZA ENOSTAVNO IN VARNO UPORABO JE MOŽEN DOKUP PRIBORA ALI DRUG ARTIKEL
Booster-Jumpstarter zaganjalnik motorjev
ZALOGA
Artikel št.: SCH 94065001C (za PBI 1812)
Artikel št.: SCH 94065200C (za PBI 200)
Schumacher je ameriško podjetje s sedežem v Belgiji.
PBI 1812 12V 700 CA je prenosni akumulatorski zaganjalnik in najbolj primeren za zagon motorjev osebnih vozil, manjših kombijev, traktorjev, dostavnih vozil in agregatov. Za večje moči motorjev je potrebno izbrati PBI 200.
PDF LETAKA DVEH BOOSTERJEV STA ZGORAJ!
OPOMBA:
ponudimo vam lahko več tipov boosterjev-prenosnih akumulatorskih zaganjalnikov za zahtevnejše uporabnike:
- z boosterji večjih moči (za 12 in 24V)
- z malimi in kompaktnimi LITIJEVIMI boosterji
- za ceno in rok dobave prosimo za vaše posebno povpraševanje
TEHNIČNI PODATKI:
- zagonski tok 700A
- napetost 12V
- število akumulatorjev 1 x 12V
- dolžina DC kabla 71 cm
- presek DC kabla 21mm2
- napajalna napetost 220-240VAC
- opozorila in zaščita proti zamenjavi polov
- avtomatični aku. polnilnik 12V/0.7A
- dimenzije mm (Š x deb x V) 330 x 170 x 363
- teža 9,25kg
- varovanje 300A varovalka
- indikator barvne LED za napolnjenost baterije in status polnjenja
- 12V vtičnica za polnjenje baterije in uporabna tudi kot ohranjevalnik napetosti
- glavno stikalo ON/OFF prekine kratek stik na kleščah in prepreči izpraznitev baterije
CENIK PBI BOOSTERJEV:
Booster, kakor v žargonu poimenujejo prenosni akumulatorski zaganjalnik motorjev, je mobilna naprava za zagon motorjev na terenu (izredno praktičen za "prvo pomoč" na cesti, parkiriščih, skladiščih...) oz. povsod tam, kjer je obstalo vaše vozilo, akumulator pa nima več zagonske moči za zagon motorja.
Ko motor zaženete, se je potrebno odpeljati do mehanika, kjer vam bo akumulator napolnil do 100% s profesionalnim polnilnikom.
Napredni avtoservisi imajo "pametne" polnilnike, ki polnijo vse vrste akumulatorjev: mokre, AGM, GEL, EFB (Start&Stop) ali celo litijeve akumulatorje.
Vsaka vrsta akumulatorja ima svoje zahteve oz. algoritem polnjenja, če želite, da je vaš akumulator skoraj 100% napolnjen!
S CTEK "pametnim" polnilnikom vam po potrebi avtoservis "obnovi" akumulator s funkcijo RECOND.
CTEK Sweden AB z inovacijami in patentiranimi rešitvami stalno sledi vedno novim potrebam v avto industriji oz. servisni dejavnosti.
Na tržišču Slovenije naše podjetje zagotavlja dobavo njihovih polnilnikov tudi iz profesionalne serije: PRO25S, PRO25SE, PRO 60 IN PRO 120 ( za 24V sisteme pa MXT 14, XT 14000, MXTS 40 in MXTS 50 70).
Če v naslednjih dnevih ugotovite (posebno, če je zelo mraz), da vam akumulator ne zaganja več motorja, je edina rešitev: nakup novega akumulatorja pri trgovcu, onemogli akumulator pa odložiti na za to določen odpad (nevarni odpadek!) ali pustiti pri prodajalcu akumulatorjev.
POZOR!
Če z vozilom ne vozite veliko, je potrebno VZDRŽEVATI tudi NOV AKUMULATOR !
Tukaj velja: CTEK polnilnik-vzdrževalnik izberete glede na kapaciteto (Ah) akumulatorja!
Drugače se bo "zgodba" kmalu ponovila.
OPOMBA:
zgornji podatki so informativni.
Za uspešen zagon motorja je pomembno več faktorjev:
bencinski ali dizelski motor, okoljska temperatura, stanje vozila in akumulatorja.