ZA ENOSTAVNO IN VARNO UPORABO JE MOŽEN DOKUP PRIBORA ALI DRUG ARTIKEL
CTEK PRO25S EU 12V profesionalni polnilec zadnje generacije za svinčeve in LITIJEVE akumulatorje
ZALOGA
Artikel št.: 40-194
ZAKAJ KUPITI PRI NAS?
Ker smo "vir" - distributer švedskih polnilnikov za Slovenijo. Ker boste ob morebitni pred in poprodajni podpori ali reklamaciji, deležni naše podpore in svetovanje iz "prve roke", saj imamo s CTEK polnilniki osebne izkušnje že od leta 2004!
Tudi neko filozofsko načelo pravi: "Pij vodo pri izviru". Mi dodajamo bolj aktualno pripombo: seveda ne onesnaženo.
Sladek okus nizke cene lahko kmalu pokvari grenak priokus slabe kakovosti (materiala ali podpore).
Priokus zadnjega nikoli ne boste pozabili.
POZOR: Algoritem polnjenja litijevih akumulatorjev je popolnoma drugačen, zato ne uporabljajte polnilnikov za svinčeve akumulatorje! Če ne izberete določen način za obe vrsti akumulatorjev, lahko poškodujete litijev akumulator.
LITHIUM XS polnilnik za manjše kapacitete litijevih akumulatorjev je TUKAJ
PRO25S EU 12V profesionalni polnilec akumulatorja in podpora pri diagnostiki vozil
ZA KAPACITETE AKUMULATORJEV:
polnjenje svinčenokislinski od 40–500Ah, LiFePO4 od 30-450Ah
OPOMBE:
- številke na polnilnikih pomenijo moč polnjenja v amperih (A)
- izbira polnilnika je odvisna od kapacitete akumulatorjev, ki jih polnite - vdržujete.
- primernost polnilnika z vašimi akumulatorji preverite v TEHNIČNIH PODATKIH spodaj
UPORABA IN NAMEN
- za vsakodnevno profesionalno uporabo v avto servisih, avto salonih in drugje
- avtomatsko delovanje za optimalno polnjenje in vzdrževanje 12V akumulatorjev za vse
svinčenokislinske WET,MF (mokre,brez vzdrževanja), Ca/Ca, AGM, EFB,GEL) in litijeve( LiFePO4)
- MODE gumb za izbiro načina med »NORMAL«, »LITHIUM«, »SUPPLY« in »RECOND«
- RECOND/OBNOVA je posebna obdelava globoko praznih akumulatorjev (desulfatizacija in
hkrati destrafikacija/razslojevanje elektrolita s povišano napetostjo 15.8V svinčevih
akumulatorjev)
- za DIAGNOSTIKO – funkcija SUPPLY je t.i. BSU (Battery Support Unit) za dobavo toka moči
25A/300W/13,6V (svinčeve) in 13,3V (litijeve), polnilnik uporabljate kot 230/24V pretvornik (za
test vozila z računalnikom ali ob menjavi akumulatorja, stalna napetost v razstavljenih kamp
prikolicah, avtodomih v salonu… ali za napajanje 12V porabnikov, ko v vozilu ni akumulatorja
- LITHIUM je funkcija za polnjenje litij-železo-polimernih akumulatorjev, ki imajo drugačen algoritem
polnjenja kot za svinčevi akumulatorji! Ti akumulatorji so vedno bolj prisotni na trgu
- NORMAL funkcija je za klasično polnjenje izpraznjenih akumulatorjev
- proizvajalci prestižnejših vozil vedno pogosteje vgrajujejo 12V litijeve start akumulatorje zaradi zmanjševanja teže vozila
(razmerje cca. 1:3 v teži)
V kompletu s polnilnikom je 2 m dolg in dobro zaščiten DC polnilni kabel s temperaturnim senzorjem za akumulator in sponami (»krokodili«).
TEHNIČNI PODATKI
- vhodna napetost: 220-240VAC,50-60Hz,2,9 maks. (pri polni moči polnjenja)
- izhodna napetost polnjenja: »NORMAL« 14.4V,»RECOND« 15.8V, »SUPPLY« 13.6V pri 25°C za
svinčeno kislinske akumulatorje
(s senzorjem kompenzira moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
- izhodna napetost polnjenja: »NORMAL« 13.8V,»RECOND« 14.4V, »SUPPLY« 13.3V pri 25°C za
litijeve LiFePO4 akumulatorje
(s senzorjem kompenzira moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
- minimalna napetost akumulatorja za pričetek polnjenja: 2.0V
- odvzem toka iz akumulatorja: do 2,3Ah/mesec (ko je priklopljen samo na akumulator)
- tip polnilnika: 8-stopenjski, popolnoma avtomatski polnilni cikel
- tip akumulatorjev: za vse 12V svinčenokislinske WET,MF (mokre,brez vzdrževanja), Ca/Ca, AGM,
EFB, GEL in litijeve ( LiFePO4 )
- kapaciteta akumulatorja: svinčenokislinski od 40–500Ah, LiFePO4 od 30-450Ah
- dolžina kabla: 2000 mm (DC kabel) s temperaturnim tipalom in priklopnimi čeljustmi
- dolžina kabla: 1900 mm (AC kabel)
- dimenzije: 235 x 130 x 65mm (D x Š x V)
- teža s kabli: 1.8 kg
- teža z embalažo: 2.2 kg
- klasifikacija zaščite ohišja: IP44
- nihanje: do 4%
GARANCIJA: 2 leti
MARSIKATERI PRIZNANI IZDELOVALEC AKUMULATORJEV JE CTEK POLNILNIKE VZEL ZA "SVOJE".
SPODAJ JE ŠE STARI CTEK MXS 25, KATEREGA JE NADOMESTIL NOVI CTEK PRO25S, KI IMA OPCIJO TUDI ZA LITIJEVE AKUMULATORJE
Od leta 2002, od kar je podjetje CTEK Sweden AB dalo na tržišče prvi t.i. pametni polnilec akumulatorja moči 25A (slike zgoraj) z dodatnimi funkcijami (RECOND-obnova močno iztrošenega akumulatorja in SUPLLY-dobava za diagnostiko vozil), ter desulfatizacijo akumulatorja, mehki start polnjenja, test samopraznjenja akumulatorja, pulzno dopolnjevanje...se časi in potrebe v avtomobilski branži stalno spreminjajo.
Sam način polnjenja, ki ga je CTEK v začetku patentiral, ni veliko spreminjal (patent je sedaj javno dobro in posnemajo jih vedno več proizvajalcev).
Ker se zadnja leta pojavljajo v višje cenovnih vozilih tudi 12V LITIJEVI akumulatorji, so v ta namen dodali še opcijo za polnjenje teh akumulatorjev.
SAPREMENILI so IME (iz MXS 25 v PRO25S) ter BARVO ohišja, ki je sedaj ČRNA.
Polnilnik-vzdrževalnik za diagnostiko ECU (elektronskih komponent) v vozilu, hitro servisiranje vozil v avto servisih, podpora na sejmih, itd.
PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim NE dobavlja naše podjetje):
naš originalni slovenski tekst in prevodi za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena!
Kršitve intelektualne lastnine bomo v bodoče po pravni poti preprečili po Zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah in zahtevali denarno nadomestilo.
ALI STE VEDELI:
Načeloma se vozimo v vozilu naokoli v zelo dragem računalniku!
- Ste vedeli, da v 45 minutah vožnje računalnik predela okoli 7GB podatkov!
- Software napake v vozilu so med prvimi 5. vzroki, da je vozilo v času garancije vrnjeno
- Da je v vozilu blizu 200 ECUs (Electronic Control Units-elektronskih kontrolnih sklopov)
- Reprogramiranje ECUs lahko v nekaterih ekstremnih primerih traja celo do 24 ur!
POMEMBNO: pri diagnostiki vozil je lahko poraba vseh ECU (elektronskih sklopov) testiranih komponent hkrati tudi do 400A!
Poglejte članek v reviji Mehanik in voznik
PRO25S EU 12V profesionalni polnilec akumulatorja uporaben tudi pri diagnostiki vozil
OGLED OD BLIZU:
ZA VSAKODNEVNO PROFESIONALNO UPORABO
PRO25S je popolnoma avtomatski in enostaven za uporabo. Je enostaven za priklop, zaščiten pred iskrenjem in obrnjeno polariteto, kar varuje uporabnika, akumulator in elektroniko vozila.
Namensko je oblikovan za enostavno rokovanje v delavnicah, avto salonih in drugod.
Lahko, prenosno ter robustno in proti udarcem odporno ohišje zagotavlja, da PRO25 lahko uporabljamo v najtežjih okoljih.
Kombinacija moči & napredne tehnologije!
Je varen, priročen, prenosen in fleksibilen, za delo z vsakim 12V akumulatorjem, vključno z litijevimi (LiFePo4) akumulatorji, kar ponuja PRO25S, je odlična izbira tudi za podporo akumulatorju ob diagnostiki in iskanju napak.
Novi PRO25S pritegne z novo obliko in uporabljeno najnovejšo tehnologijo za maksimalno učinkovitost delovanja, zanesljivostjo in zaščito pred zmanjšanjem moči (proces, ko polnilnik zmanjša izhodno moč zaradi povišanja delovne temperature polnilnika).
Z uporabo napredne tehnologije PRO25S zagotovi varno, hitro in točno toliko energije, kot potrebuje vsak akumulator. Konstantna napetost v načinu Supply je pomembna ob DIAGNOSTIKI elektronike. Izbira Supply načina je za podporo akumulatorju ob diagnostiki in iskanju napak
(ali ob menjavi akumulatorja, da se ne izgubijo podatki v računalniku vozila).
Vgrajeni temperaturni senzor bo prilagodil moč polnjenja odvisno od temperature, da maksimizira polnjenje. PRO25S ima tudi namenski obnovitveni program, da obnovi izpraznjene akumulatorje (posebno EFB).
Ima majhno nihanje napetosti in toka ter več integriranih varnostnih funkcij, da je varno za akumulator in občutljive elektronske sisteme vozila.
V kompletu s polnilnikom je 2 m dolg in dobro zaščiten DC polnilni kabel s temperaturnim senzorjem za akumulator in sponami (»krokodili«).
Za hitro servisiranje vozil na hitrostnih dirkah, avto servisih, podpora v avtoakustiki, sejmih, itd.
.........................................................................................................................................................................................................................................................
PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim NE dobavlja naše podjetje):
naš originalni slovenski tekst in prevodi za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena!
Kršitve intelektualne lastnine bomo v bodoče po pravni poti preprečili po Zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah in zahtevali denarno nadomestilo.